Zakelijke telefonie voor het MKB

Onze zakelijke telefonie oplossingen zorgen ervoor dat u beter bereikbaar bent en geeft u meer controle over uw telefonieinstallatie. Geen verassingen, u betaalt een vast bedrag voor alle benodigde functies én onbeperkt bellen binnen Nederland. Daarnaast kunt u gemakkelijk uitbreiden en verkleinen, zo betaald u nooit te veel.

Voordelen van telefonie bij Corvex

Zelf je telefoon instellen

Of je nu een start-up bent of een grote organisatie, je kunt eenvoudig op je browser instellen hoe je bereikbaar wilt zijn. De telefoon over laten gaan op meerdere toestellen tegelijk? Met een paar kliks is het geregeld.

Gratis telefoonnummers

Je kunt bestaande nummers makkelijk en geheel kosteloos meenemen. We kunnen je helpen om het contract pas in te laten gaan, als je oude is verlopen. Nieuwe nummers nodig? Deze zijn voor het gemak bij de prijs inbegrepen.

Flat fee gesprekskosten

Je kunt kiezen voor variabele kosten of een Flat Fee. Beide zijn voordelig en met Flat Fee heb je het voordeel van een voorspelbare rekening.

Je bureautoestel wordt mobiel

Met de App ontvang je inkomende gesprekken voor je vaste nummer op je mobiel. Met de kwaliteit die je gewend bent. Ook kun je uitgaand bellen vanuit je vaste nummer met de App, gewoon vanuit je contacten. Als je wilt, heb je geen bureautoestel meer nodig.

Meerdere locaties. Eén belplan

Of je nu meerdere vestigingen hebt of medewerkers die vanuit huis werken. De bereikbaarheid kun je zo instellen dat het werkt voor jouw organisatie. Je hebt goed zicht op wat er gebeurt.

Maandelijks aanpasbaar

Je belgedrag is niet iedere maand hetzelfde. Je kan daarom maandelijks je abonnement naar boven of naar beneden aanpassen.

Benieuwd naar alle functies en prijzen? klik dan hier.

De meest gebruikte VoIP-functies

Vergaderen

Als u fysiek niet kan vergaderen is het mogelijk om met meerdere mensen telefonisch te vergaderen.

Doorverbinden

Verbind uw telefoongesprek met een druk op de knop door naar een van uw collega's.

Click to Dial

Met Click to Dial kun je met één muisklik een telefoongesprek starten vanuit Outlook of vanaf een website.

Voicemail

Als u niet bereikbaar bent kan de beller een bericht inspreken die u later kunt afluisteren.

Wachtrij

Een wachtrij maakt het mogelijk om bellers in een rij op te vangen. Eventueel met een zelfgekozen wachtmuziek.

Belgroepen

Bepaal welke telefoons er overgaan als een van uw telefoonnummers wordt gebeld

Keuzemenu

Met een keuzemenu schakelt u bellers snel en eenvoudig door naar de juiste persoon of afdeling.

Gespreksopname

Luister uw berichten terug, dit is handig voor trainingsdoeleinden of als naslagwerk.

Tijdsconditie

Definieer de tijden waarop u bereikbaar bent voor uw klanten.