VoIP-oplossingen voor het MKB

Onze VoIP-telefonieoplossingen zorgen ervoor dat u beter bereikbaar bent en geeft u meer controle over uw telefonieinstallatie. Geen verassingen, u betaalt een vast bedrag voor alle benodigde functies én onbeperkt bellen binnen Nederland. Daarnaast kunt u gemakkelijk uitbreiden en verkleinen, zo betaald u nooit te veel.

Uw eigen telefooncentrale

Via ons overzichtelijke beheerportaal beheert u eenvoudig al uw telefoons en instellingen. Denk hierbij aan het instellen van belgroepen, doorschakelingen en tijdschema’s. Het paneel geeft ook inzicht in het gebruik van iedere telefoon.

Screenshot Telefooncentrale

De meestgebruikte VoIP-functies

Plug & play

Geen ingewikkelde installatie, gewoon de stekker erin en u kunt bellen.

Vergaderen

Als u fysiek niet kan vergaderen is het mogelijk om met meerdere mensen telefonisch te vergaderen.

Doorschakkelen

Schakel uw vaste lijn over naar bijvoorbeeld uw mobiele telefoon wanneer u niet op kantoor bent.

Doorverbinden

Verbind uw telefoongesprek met een druk op de knop door naar een van uw collega's.

Voicemail

Als u niet bereikbaar bent kan de beller een bericht inspreken die u later kunt afluisteren.

Wachtrij

Een wachtrij maakt het mogelijk om bellers in een rij op te vangen. Eventueel met een zelfgekozen wachtmuziek.

Keuzemenu

Met een keuzemenu schakelt u bellers snel en eenvoudig door naar de juiste persoon of afdeling.

Gespreksopname

Luister uw berichten terug, dit is handig voor trainingsdoeleinden of als naslagwerk.

Tijdsconditie

Definieer de tijden waarop u bereikbaar bent voor uw klanten.

Rapporten

Maakt het gebruik van telefoons en personen inzichtelijk.

Belgroepen

Bepaal welke telefoons er overgaan als een van uw telefoonnummers wordt gebeld

Click to Dial

Met Click to Dial kun je met één muisklik een telefoongesprek starten vanuit Outlook of vanaf een website.