ICT-BEHEER
DE HELPDESK
Corvex staat voor je klaar

 Onze ICT-helpdesk

Heb je een vraag, een probleem of is er een storing? Onze ICT-helpdesk staat tijdens kantoortijden altijd voor je klaar. Daarnaast zijn wij met onze 24/7-storingslijn dag en nacht bereikbaar wanneer er problemen opgelost moeten worden die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.

Altijd persoonlijk contact

Wij zijn het persoonlijkste ICT-bedrijf van Groningen. Dit blijkt onder andere uit onze helpdesk. Wij werken niet met keuzemenu’s. Wanneer je contact opneemt met onze helpdesk, krijg je direct een ICT-specialist aan de lijn die op de hoogte is van systemen en netwerken binnen jouw bedrijf. Of je nu een korte vraag of een ingewikkeld probleem hebt: wij helpen je graag.

Snelle en deskundige oplossingen

ICT-problemen doen zich op de meest ongelegen momenten voor. Daarom streven wij ernaar het probleem of de storing zo snel, efficiënt en effectief mogelijk te verhelpen. En omdat de medewerkers op onze helpdesk jarenlange en uitgebreide kennis hebben op alle gebieden van ICT, is een oplossing meestal snel gevonden.

Onze 24/7-storingslijn

In een wereld die nooit stilstaat, begrijpen we dat jouw bedrijf ook niet kan stilstaan. Omdat een storing of cybercriminaliteit op ieder moment kan voorkomen, zijn wij voor kritieke problemen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend bereikbaar via onze 24/7-storingslijn.

Heb je een vraag of een probleem? Neem gerust contact op met onze helpdesk. Wij helpen je graag! Contact met onze helpdesk